I helgen var vi och hälsade på våra kära vänner Rydins i Huddinge. Hade även turen att få hänga en kväll med Brandstedts. Gutt. Lilly såg verkligen upp till Sixten och Alfred som gärna lekte med henne. Och så bjöd de på godis!
Fredag på Junibacken. Fantastiskt ställe men alldeles för många vuxna som var i vägen för varandra. Bäst var sagotåget med Astrid Lindgren som guide. Katla var lite otäck. Muminhuset var också spännande. Lördagen på Grönan var mycket bra och Lilly sken ikapp med solen. Tåg och bilar lockade mest. Middag på hotellet 50 m från Grönan och Lilly somnade sen på tvären mellan mamma och pappa vid 21.30 (vi andra höll ut i 15 min till). Tack Sthlm för denna gång. We'll be back.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar