onsdag 29 april 2015

Barnkalas o sånt

På lördagen var vi bjudna till grannflickan Emma som fyllde 3 år. Det blev ett roligt kalas, allra roligast var när Emmas pappa Anders klädde ut sig till kanin och kom in och dansade. En höjdare var också sätta svansen på åsnan och fiskdammen. 


Eftermiddagen och kvällen spenderades på tångudden ihop med delar av bunten. Mamma, Emma och Magnus var ute på vift. 

På söndagen var hela bunten hemma hos mormor och morfar på söndagsmiddag och lek. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar