lördag 21 mars 2015

Förra helgen

Förra helgen började med en pappadag. Fint väder och playdate med pappas kompis Viktor och kompis Saga. Lunch och lek i caféstaden Alingsås. Lilly slocknade i bilen på väg hem.

På kvällen hämtade vi kusin e och åkte till Åbybadet med ett kort stopp på en hamburgerrestaurang före. Kusin e skulle sova över hos Lilly och båda bestämde att båda skulle sova i Lillys rum! 
Det gick alldeles utmärkt att sova ihop, så pass bra att kusin e sov över en natt till. Stort mys! Vi hann med grillpremiär, sätta upp gungställningen och plocka fram utemöblerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar