söndag 2 november 2014

Sköna söndag

Lilly var inte så nöjd med att farmor och Stig åkte hem efter frukost idag! När vi lekte senare på dagen kallade hon mamma för farmor. 

Familjen åkte till badhuset och lekte och busade. Sen hem och åt. Efter sovet bjöds det på fika hos familjen Fredell. Mums! Lilly hittade ett par leksaksskor! Oj va fina... 
Hon kunde gå väldigt bra i dem. 

Sammanfattning av helgen; grrrymt, som Dsniel tiger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar