måndag 24 november 2014

Badtjej

Fredag har blivit lite av en baddag. Detta var extra sant i helgen med simskola på förmiddagen och bad i Stora simhallen på kvällen med kusin e. Båda var taggade redan innan vi åkte och med lite mat i magen blev det hopp, sång, rutschkana, krokodiler och Djungellagunen. Mamma och pappa hade fullt upp med att hålla jämna steg. Lördagen bjöd på besök av farfar, Kristina och Per. Lilly hade fått en ny Frost-bok som hon ville läsa tillsammans med alla. Djur-korgen fylldes på med en bergsgorillefamilj. Ett kallt besök på lekplatsen hanns också med och Lilly ville gärna vara med och skruva när farfar skulle laga en lampa. När gästerna åkt så passade vi på att göra lite nytta i trädgården. Hörselskydd på när häcken klipps! Lite svårt att somna på kvällarna sista tiden. Filtens placering i förhållande till huvud och fötter skapar stora bekymmer. På förskolan idag så blev det 0 min sömn och en trött Lilly som på kvällen vägrade sätta sig till bords innan mamma kommit hem. Mamma hade med sig en överraskning, så den som väntar på något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar