måndag 13 oktober 2014

Bondetorp

Ledig fredag med mamma! Vi gick på teater med Moa och Micke. Det var spännande och Lilly satt still (i princip iaf) i 45 min. Teatern handlade om Nasse. 
Efter lunch hos mimers och lite lek åkte vi hem. Lilly somnade i vagen, vaknade senare och var inte mogen att vakna! Så hon somnade om i högen av gosedjur. 

När pappa kom hem packade vi in oss i bilen för att åka hem till mormor och morfar. Lilly hade ett hemskt humör i bilen och ville inte äta mellis för att få lite energi. Så det fick bli ett akut stopp i Halmstad på McD. 

Väl framme blev det fart på Lilly och så eskalerades det när kusinen e kom! 

På lördagen gick vi till kossorna och åt mellis i skogen. 
Det gungades. 
Och så lite mys med mormor och bamse. 

Lilly fick följa med mormor till Leksaksaffären och välja leksaker! Wow! Det blev mat och en badbalja till David. 

På söndagen lekte vi, Lilly var med m&m och tittade på hönsen. 

Och så åt vi lunch hos farmor och stig innan vi reste hem igen. 

Citat Lilly, vid frukosten på söndagen :" vilken underbar dag!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar