Bus på restaurang Ma Cusine på Lillys namnsdag. Vi fick sällskap av mormor och morfar också. Regnet bara öste ner, men vi hade det mysigt och varmt. Alice skötte sig bra.
Namnsdagsbarnet åt grodlår till förrrätt! Betyget blev: MUMS!
Bästa sättet att väcka Lilly på? Lägga Alice i sängen.
Vi har haft Per på besök! Lilly passade på att gosa lite.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar