lördag 5 november 2016

Halloween

Det var aldrig någon fråga om vi skulle ha halloween-fest i år igen. Det var helt självklart för Lilly.  
Dagarna innan gjorde vi mycket förberedelser.

Lilly fick tyvärr lite feber och förkylning lagom till den stora dagen som innehöll  både maskerad på förskolan och fest hemma. 

Pappa var hemma med Lilly på förmiddagen och de åkte tillsammans till fsk för att  vara med på maskeraden. 

På kvällen var Lilly lite piggare och redo för gäster. 
Mamma och pappa hade fixat spindel-pasta och så hade spökena varit och tagit barnens godis och lämnat efter sig en skattjakt som avslutades i glasskiosken. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar