torsdag 15 september 2016

Septemberbad!

Igår var Lilly med mormor och morfar och badade på fiskebäcksbadet. Ikväll efter jobbet åkte hela familjen dit, först var det middag och sedan bad! 
Lilly badade som vanligt tills hon skakade och blev blå! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar