söndag 6 mars 2016

Sängen är klar!

Idag har pappa byggt färdigt Lillys sänghus. Mamma tänkte ta en bild på Lilly, men hon var så uppspelt så hon kunde inte vara still!! 

Under tiden mamma var och tränade badade Lilly. Pappa lär henne fylla vatten 2 ggr och även ha rinnande vatten på för att testa paraplyet i badet. Resultatet blev att när mamma kom hem kall och svettig fanns inget varmvatten. Nu kl 22 hade det blivit lite ljummet, så mamma kunde spola av sig det värsta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar