Efter en långfrukost åkte vi till Ester och Emma o Winston. Vi lekte lite och sen gick vi på utflykt upp till berget. Där åt vi mellanmål, lekte älgar, lekte kurragömma och gömde godis till Winston. Många skratt blev det!!
Det är ett älghorn om ni inte ser det.
Efter en smaskig lunch och sov drog vi in till det efterlängtade Liseberg. Oj va det fanns mycket att s och göra!
Hamburgare, pommes och glass gjorde att det blev ännu mer lek, bus och upptåg!
Alla var vi helt slut när vi lämnade parken vid 19:30!






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar